Actele gestionate de aplicatie

Aplicatia asigura managementul complet pentru actele de nastere, casatorie si deces, din ambele exemplare, cu tot cu mentiunile asociate si cu lista de certificate eliberate pe baza acelui act.

Fiecare dintre acte contine absolut toate informatiile din actele de Stare Civila si, in plus, contine campuri suplimentare, pentru a usura identificarea actului si persoanelor la care se refera, precum si posibilitatea de a nota comentarii interne pe marginea actului.

Actele pot fi create, modificate, vizualizate, tiparite (certificate, extrase, buletine statistice, comunicari, adeverinte), iar aplicatia pastreaza arhiva tuturor operatiunilor efectuate.

Se gestioneaza ambele exemplare ale actului, cel de la Primarie si cel de la D.J.E.P.. Pentru viteza de lucru, aplicatia permite copierea automata a informatiilor dintr-un exemplar in altul (cu sau fara mentiuni si lista de certificate eliberate).

Actele se pot cauta dupa multe criterii (numar, date calendaristice ale actului sau referitoare la persoane, cum ar fi cele de nastere, casatorie sau deces, nume, prenume, localitati, CNP-uri etc.). Cautarea este rapida si genereaza o lista cu posibilele acte cautate.